Obserwatorzy

czwartek, 23 sierpnia 2012

O tym i owym :)

Chciałam się pochwalić wymianką urodzinową na Naszym Hobby, ale chyba jestem zmuszona zaczekać do września  na jej finał...
Za to podzielę się z Wami informacją, ze zapisałam się na Candy. Upominkiem jest fantastyczna szuflada- na blogu Sztuka oswojona

I dzisiaj  pokaże co ostatnio robiłam. Teraz same hafciki, żeby nie było za dużo na raz.
Oba dla tej samej pary-


I już dla ich córeczki -


W sobotę do nich jadę, i mam nadzieję, ze upominki się spodobają.
Jutro jeszcze pokaże Wam co dla maluszka zrobiłam :))
A dzisiaj już znikam, zostawiam pozdrowienia




7 komentarzy:

  1. Hafciki śliczne.
    Jaki duży jest ten pierwszy?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie ramki są takie same w tych obrazkach. Mają wymiary 30x20 cm. I obrazek mniej więcej taki sam jest.

      Usuń
  2. śliczne hafty! na pewno się spodobają :-)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. hafciki sa przesliczne na pewno sie spodobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ten motyw ślubny , Sliczne oba ..

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć! :) Bardzo podoba mi się Twój blog, więc jak byś chciała wymienić się obserwacjami to zaraszam:) Co Ty na to? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyhaftowałam taki sam obrazek dla młodej pary, ale nie wpadłam na pomysł, żeby podpisać imionami . Szkoda, bo u Ciebie fajnie wyszło .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słówko :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...