Obserwatorzy

wtorek, 25 września 2012

Frywolitka :)

Jestem ostatnio na etapie robienia metryczek, dlatego coś dla odmiany musiałam podłubać. Szydełko leży, i czeka aż za nie się również zabiorę, i z tego powodu postanowiłam potrenować frywolitkę. Sprawdziłam sobie, jakby mi wyszedł wisiorek frywolitkowy, i powstało takie oto coś-



Tak sobie myślę, że może zrobię do tego kolczyki, i bransoletkę. A teraz muszę wrócić do metryczek.
Dwie już właściwie skończone, tylko oprawić. 

Wreszcie mój bratanek postanowił pojawić się na świecie:) Dlatego ciocia musi wrócić do metryczki, wyhaftować imię, itd.
A potem zabieram się za zrobienie metryczek dla trzech siostrzyczek- w tym dwie to bliźniaczki.
Oj, miałam problem z wyszukaniem wzorków, żeby były podobne, a jednak inne, żeby dla bliźniaczek były bardziej podobne niż ta trzecia, a razem żeby pasowało...udało się:)

Jak zacznę xxx to będę pokazywała na bieżąco :)

5 komentarzy:

  1. Musi pięknie wyglądac z czarną sukienką;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wisiorek piękny,czekam na pokaz metryczek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałabym umieć robić takie frywolitki, ta jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słówko :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...