Obserwatorzy

niedziela, 30 grudnia 2012

Upominek na TUSAL i nie tylko :)) Część IV

Koniec roku już jutro, upominek ode mnie juz dawno dodany w poście TUSALOWYM u Cyber Julki a ja jeszcze u siebie nie pokazałam co zrobiłam. Naprawiam to zaniedbanie ;)

Miało nie być nic dużego, żeby organizatorka mogła sprawnie przesłać wszystkie podarunki do zwyciężczyni. Długo się zastanawiałam przez ten rok, miałam różne plany, ale jak to w moim życiu bywa, wszystkie plany biorą w łeb.  W końcu czas zaczął naglić i trzeba się było na coś zdecydować.


Wybór padł na serwetkę. Rok temu robiłam taką  i się podobała  więc zrobiłam drugi raz ...



Całość wysłanego upominku wyglądała tak-



Przy okazji wysyłania upominku na Tusal dla Cyber Julki dołożyłam życzenia świąteczne i maleńki świecznik 



No i to tyle w temacie Tusalu.

Na koniec jeszcze na specjalne życzenie Barbary Danusi pokaże Wam z  czego czerpałam wskazówki przy robieniu karteczek. Głównie o tą choinkową chodzi :)



No i jeszcze taką bałwankowa :)


Znalazłam te instrukcje w sieci. A potem nawet wyświetliły mi się na facebooku :))

Zmykam poprzeglądać Wasze blogi, a potem wracam do mojego haftu, który zaczęty przeleżał rok w szafie.

Dziś będzie trzeci dzień powrotu do niego. Ciut przybyło, dlatego przy kolejnej okazji pokażę co to będzie...kiedyś, bo zdaję sobie sprawę z tego, ze zajmie mi to dużooo czasu :))

Miłej Niedzieli !!!

9 komentarzy:

  1. Śliczny upominek tusalowy.
    Edytko, dziękuje za instrukcje kartkową.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna serweta! Ciekawy sposób wykonania kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekna serwetka i super karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. serwetka cudna
    a ten instruktaż karteczkowy muszę prześledzić i skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. __________#’+*.’
    _________#’+*.
    _______(' " " ()
    ______("( 'o' , )___
    ______.(")(")(,,)__
    ______(¨`•.•´¨)
    _____`•.¸(¨`•.•´¨) "
    ________ ×`•.¸.•´×"
    ________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
    ________§§___________________§§
    __________§§_SZCZESLIWY____§§
    ___________§§___ Rok_______§§
    ____________§§____2013___§§
    _____________§§ ________§§
    ________________§§___§§
    __________________§§§§
    ___________________§§
    ___________________§§
    ___________________§§
    ___________________§§
    ___________________§§
    ___________________§§
    _____________s§§§§§§§§§§§§s
    Niech taneczny lekki krok
    będzie z Tobą cały rok.
    Niech prowadzi Cię bez stresu,
    od sukcesu do sukcesu!

    ____$$$$$$$$_____$$$$$$$$
    __$$$$____$$$$___$$__$$$$
    __$$$$____$$$$_______$$$$
    __________$$$$_______$$$$
    __________$$$________$$$$
    ________$$$__________$$$$
    ____$$$$$$$$_________$$$$
    __________$$$$_______$$$$
    __________$$$$$$_____$$$$
    $$$$______$$$$$$_____$$$$
    $$$$______$$$$$$_____$$$$
    __$$$$$$$$$$$$___$$$$$$$$$$$$

    ________ GRUDNIA _______

    ________ SYLWESTER ______

    NIECH JUŻ WYSTRZELĄ KORKI
    S Z A M P A N A !
    A TY BAW SIĘ ŚWIETNIE
    DO BIAŁEGO RANA !

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny upominek Tusalowy przygotowałaś!!!!
    serweta jak marzenie:)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku Edytko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z okazji Nowego Roku życzą Ci samych radosnych dni, dużo zdrowia, pięknych pomysłów na nowe prace, wytrwałości, spokoju i dużo ,dużo miłości i aby ta 13-tka przyniosła nam wszystkim sporo niespodzianek, ale tylko tych dobrych życzy Jadzia!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Stary Rok odchodzi
    z brodą po kolana,
    zadumany, zatroskany,
    żegnany na balach.
    Jaki byłeś wszyscy wiemy
    i za to Ci dziękujemy,
    za radość, smutki, żale,
    i za szczęście jakie dałeś.
    Dosiego Roku!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słówko :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...