Obserwatorzy

poniedziałek, 10 listopada 2014

Zaległości cz.15


Jest mi straszni miło, że podobały Wam się moje ozdobione własnoręcznie świeczki :)  Akurat wtedy tzn jakby nie patrzc juz rok temu spodobała mi sie ta technika i chyba si porwałam z motyką na słońce, bo kule ozdobić to juz nie jst taka prosta sztuka, dwie wyrzuciłam od razu, ale w końcu się udało :)

"Odnowiłam" świecznik zrobiony blisko 70 lat temu przez mojego dziadka w prezencie dla babci. Świecznik swoje przeszedł, i przejeździł ze mną do domu męża, do wynajętego i wrócił na stare śmieci wraz z mną, zatoczył więc koło, uczestniczył nawet w wypadku samochodowym, w którym niestety lekkiemu zniszczeniu uległy okapniki, czy może raczej podstawki pod świece, są i działają, ale ja wymyśliłam, żeby na święta trochę go odświeżyć,
Całość po chwilowym liftingu wyglądała tak-


Spody podtrzymujące świeczki zrobiłam z płatków kanzashi, świeczki ozdobiłam róznie, żeby nie było identycznie, jednak zachowałam powtarzalność, i tylko środkowa świeca miała swój motyw.
Tutaj lepiej widać okapnik mojej produkcji


Pierwotnie zrobiłam taki, ale żeby go było można zauważyć, trzeba było stać blisko, z daleka raczej mało dostrzegalny, użyłam w innym celu później


Gdyby nie dziadek, a może gdyby nie babcia... nie miałabym czego dekorować. 
Dla wszystkich zaglądających zostawiam serdeczne pozdrowienia. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słówko :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...