Obserwatorzy

poniedziałek, 6 lutego 2017

W trakcie robienia...

Witam niedzielnie, pozdrawiam cieplutko, i serdecznie dziękuje za przemiłe komentarze i odwiedzinki na blogu.

Dzisiaj będzie króciutko.
Z braku większego wyboru mulin, mam tylko te co zabrałam latem, jak będę w domu w Polsce muszę sobie uzupełnić zapasy, i to znacznie,..
Nie miałam tez rozpiski kolorów, może jest, ja niestety nie mam... Zaczęłam sobie xxx owieczkę z koniczynka. Juz kiedyś zachwycił mnie ten maluszek rok temu dokładnie, wtedy ręka nie sprostała wymaganiom i się poddałam, teraz wolniutko sobie go robię. Jak wyjdzie- nie wiem.
Na ten moment  mam tyle-


bez obszycia wyglądało marnie, ale to wiadomo-


A ma wyglądać tak-


I jeszcze chciałam, a zapomniałam  napisac Wam, ze kupiłam sobie druty. Włóczkę miałam wcześniej zakupiona, poszukałam prostego wzoru i postanowiłam się nauczyć robić na drutach. To ze ten wzór jest najprostszy chyba troszkę oszukaństwo, robię, robię i robię, i znudziło mnie już, nie przybywa wcale. Ale może na kolejna zimę zdołam zrobić sobie szyjogrzej jakiś  bo jednak ,muszę przyznać- podoba mi się. Bo wzór może faktycznie prosty, ale nie dla kogoś kto pierwszy raz w życiu druty w rekach trzyma.

Tak wygląda przód- 



A tak tył 





No i to by było tyle na dzisiaj :D W następnym poście już sama nie wiem co pokazać, czy prezenty, czy nowe zakupy :D 
Mam dylemat. Musze się z tym przespać. i Wam również dobrej nocy życzę :* 

6 komentarzy:

  1. Cudowny ten obrazek, ja bym chciala sie nauczyc szydelkowac, ale nie mam chyba cierpliwosci do tego ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko już ueirlbiam tą owieczkę będzie cudna :) A co do drutów to super Ci wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Owieczka będzie super! a na drutach - powodzenia - dasz radę, idzie Ci dobrze:) pozdrawiam ciepło! ps zmiany jakieś widzę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Owieczka zapowiada się rewelacyjnie:) Sama jak znajdę czas to może się za nią zabiorę;) W trakcie haftowania od razu czarną nitką kontury robisz? Ja zawsze obszywam na końcu;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie Ci idzie na drutach, choć robienie szala bywa monotonne, to się nie zniechecaj:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że daleko do tyłu jesteś z pokazywaniem swoich prac. Witaj w klubie. Nie dość, że tak szaro buro za oknem to jeszcze jestem takim człowiekiem, który nie wie co pisać, wszystko wydaje się bez sensu :(
    Skończyłaś tego szyjogrzeja jak go nazwałaś?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słówko :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...