Obserwatorzy

poniedziałek, 16 stycznia 2012

Wygrałam Candy !!!

Wygrałam, wygrałam...Pierwszy raz w życiu mi się to przytrafia, i się tym upajam ;)
Uff... wygrałam candy u Kasi  i się tego wcale nie spodziewałam, tym bardziej mi miło.
Ostatnio ciągle mi miło. Az zapomniałam się tez pochwalić, miałam gości w sobotę. Były u mnie dwie znajome.
Jeniulka z którą się znamy już szmat czasu, bo aż 25 lat! Mi samej trudno w to uwierzyć.
No i była też Dorotka- którą znam z forum na  coricamo.
I właśnie od Dorotki dostałam takie cudowności, które mi się bardzo przydają!


Jest i kalendarz stojący ( są z nim zaznaczone wszystkie święta, tak, że o Nikim nie zapomnę, bo czasem mi się niestety zdarza zapominać, aż wstyd się przyznać:(  Zamiennik mulin z ariadny na dmc!!! Nie będę musiała szukać w internecie, będzie łatwiej.
Najnowszy wzornik kolorów Ariadny. No i śliczniutką poduszeczkę/zawieszkę z biedroneczką :)
Za chwilę biegnę na pocztę wysłać upominek wymiankowy z biscornu. mam nadzieję, ze się spodoba. Jeśli jutro dojdzie, to wstawię fotkę, żebyście tez mieli możliwość oceny :)

Muszę też wstąpić do Urzędu miasta w sprawie meldunku, ech mam już dosyć tych wszystkich spraw urzędowych. Ale może to już wreszcie końcówka...  Dzisiaj się dowiem ;/

W sumie to zadziwiające w tym naszym kraju, że mam sądownie zatwierdzony spadek po ojcu tzn- połowę domu. A zameldować się nie mogę... ciągają świadków ( sąsiadów), rodzinę. załamać się można. I to dom, w którym się urodziłam, wychowałam, mieszkałam do 21 roku życia. I takie cyrki. Nasza rzeczywistość;/


Pozdrawiam cieplutko :)

2 komentarze:

  1. moje gratulacje szczęściara z ciebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje Edytko!!!
    Jest to radocha wygrac candy !
    Sciskam Cie mocno!
    XOXO

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słówko :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...