Obserwatorzy

piątek, 20 kwietnia 2012

Płynie czas...

...Liczę dni, co minęły daremnie...

Czas mija, leci jak szalony, wczoraj sama miałam 18 lat, a dzisiaj już moja córka ma tyle... A może ja liczyć nie potrafię?
Dobrze by było, ale niestety nie jest, kalendarz nie kłamie i tak.
Jestem mamą pełnoletniej córki. A może zmienią to wreszcie, i u nas pełnoletność będzie się osiągało w wieku 21 lat, i na kolejną pełnoletność poczekam 7 lat, a nie tylko 4. Szczególnie, ze dla tej mojej młodszej latorośli byłoby jak najbardziej wskazane, osiągnięcie pełnoletności później.

Ale wracając do obecnej Jubilatki...
Imprezę urodzinową mamy zaplanowaną na 28 kwietnia. Mam nadzieję, ze będą się dobrze bawili, bo z tego co słyszę, to dzisiejsza młodzież nie potrafi się bawić- tak twierdzą wszyscy którzy organizują takie cosik. No zobaczymy. Liczę na moje dzieci, ze tą uroczystość rozkręcą.

Tak wiec, urodziny za tydzień, ale jeden torcik już zjedzony- wczoraj w szkole.
Zakupiłam dekorację w postaci takiego oto ludka.
Ludek został "ochrzczony" imieniem Fred. jak go kupowałam, i kazałam zostawić by zaczekał na tort siedział w bokserkach. Ech...zimno się zrobiło, i Fredzio został ubrany, już nie jest tak ciekawie ;/


Tort też tak szczelnie"ubrali" że dla Fredzia miejsca na nim już nie było.


Moje mądre Dzieciątko, Freda koleżankom pokazało przez opakowanie, i przywiozło do domku:)

Zabierzemy go na imprezę, a potem zapewne zostanie pochłonięty przez młodzież, bo Ludek zrobiony jest z masy marcepanowej.
Chyba wstępnie zamówię sobie jakaś cześć do zjedzenia. Zastanowię się jeszcze co. Gdyby był w tych bokserkach to chyba bym wiedziała co chce, ale skoro ubrali go w gacie to mam dylemat :))

No to by było na tyle. 

Pozdrawiam  wszystkich cieplutko!!!



3 komentarze:

  1. Sto lat dla twojej córci:)) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Najlepszego dla córci !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. sto lat dla Córci i dla Ciebie bo jesteś Pełnoletnią Mamą ;-) gratuluję !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słówko :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...