Obserwatorzy

wtorek, 17 kwietnia 2012

Małe zakupy :)

Byłam ostatnio na zakupach, i wzbogaciłam się o kilka kordonków :)



I skoro pogoda taka niezbyt sympatyczna jest, postanowiłam zrobić sobie coś na stolik. Wybrałam wzorek,  bardzo mi się spodobał, i już mam troszeczkę zrobione.



Mam nadzieję, że najgorzej nie wyjdzie.

Dzisiaj jeszcze coś skubnę , a od jutra poczynię starania w kierunku wymianki, jak już będę wiedziała dla Kogo poleci ode mnie upominek.


Zapisałam się też dzisiaj  na Rocznicowe Candy u Judysi. A nóż widelec mi się poszczęści...


Pozdrawiam cieplutko.

6 komentarzy:

  1. wszystko pięknie wygląda super pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kolorki kordonka sobie kupiłaś.Bieżnik fajnie się zapowiada.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajniutkie kordonki zakupiłaś:) A obrusik zapowiada się pięknie:) Życzę powodzenia w Candy:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolorki kordonka ,serweta zapowiada się super !

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne kolorki,a serweta bedzie sliczna...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słówko :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...