Obserwatorzy

wtorek, 22 maja 2012

Wymianka Kwiatowa :)

Do dziś miały dojść paczuszki w Wymianie Kwiatowej którą organizowała Majalena
Dlatego najwyższy czas bym się pochwaliła co przygotowałam i co dostałam w ramach tej wymianki.
Moją parą wymiankową była Angelika
Tworzy przepiękną biżuterię, i mogłam się przekonać na żywo o tym, popatrzcie z resztą co dostałam-



Trzy pary przepięknych kolczyków, do jednych w zestawie wisiorek- moje dziewczyny zachwycone nie mniej niż ja, broszka w kształcie różyczki.
Wstążeczki, wełna, serwetka z pięknymi różyczkami.... I coś da kubków smakowych.

Ja miałam trochę problemu, nie robię biżuterii, więc nie wiedziałam co podarować Angelice. No ale chyba nie wyszło najgorzej, bo z tego co wiem, podobało się to co wysłałam. A były to takie drobiazgi-



A tutaj jeszcze foteczka, z samych "wyprodukowanych " przeze mnie rzeczy-
Notesik z monogramem, świeczniczek, a woreczek zrobiłam specjalnie, by było w czym wysłać koraliki, z liścikiem :)




Dziękuję zarówno Angelice za piękne prezenty , jak i Majalenie, za zorganizowanie w/w wymianki.

6 komentarzy:

  1. Śliczny ten notesik :) W ogóle te Wasze wymianki to bardzo sympatyczny zwyczaj... i tyle słodkości... patrzę na nie wygłodniałym wzrokiem, bom na diecie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakby mogło mi się nie podobać ? Robisz cudowne rzeczy ! Dziękuję za notesik jest rewelacyjny i już nosi się w torebce a torebeczkę przygarnął mój synek :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczna wymianka! Notesik z literka wpadl mi bardzo w oko!
    Jest sliczny!
    Moc serdecznosci Edytko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnymi prezentami , obdarowałyście siebie nawzajem ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prezenty, notes z inicjałem jest fantastyczny!!!
    Dziękuje za udziałw mojej wymiance.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słówko :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...