Obserwatorzy

wtorek, 29 maja 2012

Wyniki Candy !!!

Witam wieczorkiem :)

Przede wszystkim dziękuję pięknie wszystkim Którzy zechcieli stanąć w kolejce, zapisać się i czekać na dzisiejsze losowanie. Jest mi niezmiernie miło, przyznaję szczerze, że nie spodziewałam się  aż tylu chętnych.

Sporo czasu zajęło mi wypisanie wszystkich karteczek, poskładanie itd, ale było to bardzo przyjemne zajęcie.
Udało się,  zawołałam moje "maszynki losujące"...
I ta dam oto mini fotorelacja z losowania -


Pierwsza losowała Klaudynka-




tak więc jeden z upominków powędruje do
 Liony z bloga - Moje pasje

Druga losowała Justynka-






Kolejny upominek poleci do
 Anki z bloga Robótkolandia Anny

No i ostatni został mój rodzynek- Kamilek-





Trzeci upominek powędruje do
 Lejdi.ana z bloga Te chwile...


Gratuluję Wam i proszę o wysłanie adresów na mojego maila.
Obiecuję, ze w ciągu dwóch tygodni uzupełnię upominki o różne takie rzeczy i wyślę.

Jeszcze raz dziękuję wszystkim za przemiłe komentarze, odwiedziny. I zapraszam na kolejne moje candy które planuję zrobić w czasie wakacji :)


14 komentarzy:

  1. gratulacje do losujacych i wylosowanych

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wszystkim i dziękuję za miłą zabawę :) pozdrawiam serdecznie Jadzia.

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej...jaka niespodzianka! nie spodziewałam się, jestem przeszczęśliwa:) uściskaj ode mnie Kamilka!!!
    Dziękuję bardzo za świetną zabawę i zaraz wysyłam adresik hura hura hura....

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wylosowanym , szczęściary;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje i pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla wylosowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla wylosowanych , a tobie dziękuje za milą zabawę ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję dziewczynom i dziękuje za zabawę :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję szczęściarom :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sedeczne gratulacje dla wylosowanych!
    Dzieki za zabawe !
    Moc serdecznosci Edytko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej, nie wierzę własnym oczom:) po raz pierwszy mi się tak poszczęściło, a to dzięki Klaudynce:)!!!Dziękuję, dziękuję i gratuluję pozostałym laureatom:)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluje szczesciarom a Tobie dziekuje za zabawe :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zaskoczona ze udało mi się coś wygrać .
    Dzięki adresik juz wysłałam :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słówko :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...