Obserwatorzy

środa, 20 czerwca 2012

11 Questions Tag

Zostałam zaproszona do popularnej ostatnio zabawy w 11 pytań...
Trochę przegapiłam i jest jak jest...o tym później.


Zasady:
1. Każda osoba odpowiada na 11 pytań przyznanych przez "Tagger" na Swoim bogu.
2. Następnie wybiera się 11 nowych osób do Tagu i łączy w jednym poście.
3. Należy utworzyć 11 nowych pytań da osób oznaczonych w Tagu i napisać je w Tagowym poście.
4. Należy wymienić w swoim poście osoby które otagowałaś/eś
5. Nie oznaczać osób, które są już oznakowane.


Pierwsza zaproszenie wysłała mi angeluS


Więc odpowiadam najpierw na jej pytania :)

1. Lato czy zima - w ostatnich dniach zima
2. Czarny czy Czerwony- czarny
3. Zdrowa żywność cz Fast Food- zdrowa żywność
4. Mieszkanie w bloku czy Domek- domek
5. Spokojna czy Ostra muzyka - spokojna
6. York czy owczarek niemiecki- owczarek niemiecki
7. Morze czy Góry- morze
8. Basen czy jezioro- jezioro
9. Owoce czy warzywa- owoce
10. Buty czy Ubrania- ubrania
11. Telefon tradycyjny czy dotykowy- tradycyjny




A taki zestaw ułożyła  lejdi-ana

1. Dezodorant czy perfumy?  ~ dezodorant
2. Kolczyki czy klipsy? ~ kolczyki
3. Wizyta u kosmetyczki czy własne "rękodzieło"? ~ własne "rękodzieło"
4. Czerwona szminka czy czerwone korale? ~ czerwone korale
5. Malarstwo abstrakcyjne czy realne? ~ malarstwo realne
6. Kuchnia polska czy kuchnia świata? ~  kuchnia polska
7. Koncert czy opera? ~ koncert
8. Z głową w chmurach czy na ziemi? ~ z głową w chmurach
9. Astrologia czy astronomia? ~ astronomia
10. Domator czy dusza towarzystwa? ~ domator
11. Karta płatnicza czy gotówka? ~ karta płatnicza


Nadszedł czas na moje pytania-

1. Komputer stacjonarny czy laptop.
2. Hotel czy namiot.
3. Piłka nożna czy  piłka ręczna.
4. Czekolada z nadzieniem czy czekolada gorzka.
5. Strój elegancki czy sportowy.
6. Wieczór z książką czy filmem.
7. Kiełbasa z grilla czy pieczona na ognisku.
8. Kwiat w wazonie, czy w doniczce
9. Sylwester we dwoje, czy  wielki bal.
10. Herbata czerwona, czy zielona.
11. Kot czy pies.

No i wracam teraz do mojego "przegapienia"...
Podpatrzyłam blogi i większość osób już w "11 pytań" udział wzięła.
Cóż ja biedna mam teraz zrobić?? 
Pozostaje mi tylko zaprosić do zabawy tych, którzy jeszcze nie zostali zaproszeni, a mają ochotę na **11 Questions Tag**
Co niniejszym czynię, i życzę udanej zabawy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słówko :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...