Obserwatorzy

poniedziałek, 10 czerwca 2013

Imieninowy prezent dla Mamy

Skoro w poprzednim poście pisałam o prezencie dla mamy, to i dzisiaj tez będzie o upominku dla niej :)

Tak się zastanawiałam co mamusi mojej sprezentować, nie miałam pomysłu w tym kierunku wcale. I wtedy mama zadzwoniła, ze się własnie dowiedziała iż muszą się na wesele szykować, i znów wydatki, zaczęła wymieniać na co, i w tym na  biżuterię. Przyszła mi do głowy pewna myśl, czy by nie zrobić czegoś na szyję. A skoro na urodziny zrobiłam   drobiazgi z frywolitki, to postanowiłam zrobić coś, by w pewnym sensie tworzyło komplet.  I stworzyłam takie dzieło imieninowe-




mamie się bardzo podobało, wręcz była zachwycona, co mnie niezmiernie ucieszyło, bo moja mama ma wymagania, oj ma... I wybredna jak mało kto jest.

Tym bardziej mnie zdziwiło kiedy powiedziała, czy bym jej do kompletu nie zrobiła kolczyków.
 Powiedziałam- Mówisz i masz...
I ma - takie-




Kolczyki tez się podobały, i teraz moja mamusia ma całość, co prawda w poprzednim prezencie użyłam białych koralików, a teraz przeźroczystych, ale...co tam. Może aż tak nie widać. Dla przypomnienia pokaże jak to wygląda-



Na zakończenie jeszcze chciałabym podziękować za te wszystkie miłe słowa i pochwały dotyczące moich kwiatków kanzashi :)

Robię teraz kolejną ozdobę z ich użyciem, ale musiała na chwile poczekać, bo co innego muszę stworzyć :)

Pozdrawiam cieplutko z zalewanej deszczem Blachowni...


3 komentarze:

Dziękuję za każde słówko :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...