Obserwatorzy

sobota, 8 czerwca 2013

Kwiatki kanzashi :)

Szukałam na wielu stronach w internecie, róznych kursików robienia kwiatków kanzashi, są cudne kompozycje, kształty, napatrzeć się nie mogę cały czas. Wciągnęło mnie...

Oto pierwszy z "większych" efektów mojej nauki- Klamra do firan- Własnie to widziałam, chciałam też taką mieć,a żeby mieć, trzeba było nauczyć się robić w/w kwiatuszki -




Tak wyglądała pierwsza próba łączenia kwiatuszka z kolejnymi płatkami-


No a to raczej niewydarzony jeszcze, ale pierwszy taki kwiatuszek jaki udało mi się zrobić , z którego pomimo wielu niedoskonałości byłam bardzo dumna :D



No i na dziś to tyle o mojej nowej pasji :)

Nadmienię tylko, ze pudełeczko które pokazałam w poprzednim poście tez zdobi jeden z takich kwiatuszków.


Czeka mnie jeszcze sporo nauki, ale ciągle  brakuje wolnego czasu :( Jednak znajdę go ;)

7 komentarzy:

  1. Śliczne te kwiatuszki.
    A czy wykonane są ze wstążki?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Tak, te kwiatuszki są wykonane ze wstążki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ śliczne! Świetna ozdoba do zasłony i rzeczywiście można wyczarować cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna ozdoba!
    nie wiedziałam, że takie cuda można wyczarować ze wstążki:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam wcześniej takich kwiatków , śliczne i czekam na więcej ,,

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słówko :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...