Obserwatorzy

wtorek, 23 czerwca 2015

Trudno wybrać temat...

Jeśli na blogerze ogłoszono by konkurs kto najczęściej zapomina o blogu, to na 100% zajęła bym w nim 1 miejsce. Nie wiem tylko co musiałoby być nagrodą ;)  Zapewne taka przypominajka jak w książkach o Harrym P.

Nie wiem teraz co mam pokazać, bo udało mi się zrobić tyle rzeczy. Wszystkiego na raz nie pokaże, więc może zacznę od prezencikowych filiżanek.








Ta druga w innych kolorach-






A to mini piwonie, zrobione na próbę. 




Solenizantkom filiżanki się podobały, a Wam ??



7 komentarzy:

  1. Cudowne filiżaneczki .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) pozdrawiam wzajemnie :D

      Usuń
  2. Przesliczne te twoje kwiatowe filizaneczki. Jestem pewna, że solenizantki były nimi zachwycone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiły ze im się podoba wiec liczę na to że nie klamaly :)

      Usuń
  3. Oj Edytko zadajesz takie pytanie-ja jestem zachwycona twoimi kwiatkami wszystkimi i chcialabym choc jeden taki kwiatek umiec zrobic.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też by mi się podobała gdybyś chciała mi taką zrobić!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słówko :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...