Obserwatorzy

niedziela, 20 marca 2016

Niedziela Palmowa

Witam Niedzielnie.

Dzisiaj niedziela palmowa, robiłam kilka dni temu palmy, a że zostało "materiałów" czyli kwiatków, bazi i bukszpanu postanowiłam nie wyrzucać, dorobić kwiatki i ułożyć sobie kompozycję w koszyczku. Potem w tym koszyczku jeszcze stanie Baranek , ale to dopiero w święta :D

Dorobiłam  tulipanki, dlatego po raz drugi zgłaszam moją pracę na

                                                    Marcowe Wyzwanie Kwiatowe
w Kreatywnym Bazarku Agatki.








Mąż lubi sobie palemke poświęcić, mama też chciała dlatego zrobiłam dwie-

w sumie też z tulipankami, ale innymi troszkę 


Chociaż usłyszałam, ze moje tulipany to są maki a nie tulipany, dla mnie są tym czym chciałam je widzieć, dlatego dodaję banerek  i biegnę w paszczę żabci oddać link

i czy szefowa Agatka też nie powie, ze to maki ?? Mam nadzieje, ze nie.


Miłego popołudnia !!!


15 komentarzy:

  1. Piękne palemki zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie to są tulipany i koniec kropka ! Do tego jakie ładne ,fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjątkowe piękne palmy .Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne te palemki! Jak dla mnie kwiatki są faktycznie podobne do maków, ale jednak bardziej wyglądają jak tulipany ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Najbardziej chyba myjący jest kolor, w sumie mogłam zrobić żółte tulipany :D

      Usuń
  5. Ja tam widzę tulipany :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie to są przepiękne tulipanki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno to nie są maki ;-) tylko tulipanki;-) piękne palmy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te tulipanki są jak żywe!!! Czarujesz tymi wstążeczkami:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Palemki piękne ale tulipanki jak żywe są super. Zrobiłam podobne ale jeszcze nie mam wprawy ale i tak cieszą oczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne palemki :)

    Zdrowych, pogodnych, ciepłych,
    Świąt Zmartwychwstania Pańskiego,
    wypełnionych radosną nadzieją budzącej się do życia wiosny
    i wiarą w sens życia.
    Pogody w sercu i radości,
    a także kolorowych spotkań z budzącą się do życia przyrodą
    oraz serdecznych chwil w gronie rodziny i wśród przyjaciół.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słówko :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...