Obserwatorzy

sobota, 2 kwietnia 2016

....

Kochane moje... Bardzo Wam dziękuję, za komentarze, i w ogóle, mam nadzieję, że w dalszym ciągu nic się nie zmieni.

Przepraszam, ze mnie u Was nie ma, ale...

Jakiś czas temu (dokładnie jesienią ) postanowiłam wyjechać z kraju. Na kilka lat, na stałe, nie wiem jak będzie, Ale dłużej tutaj nie wytrzymam, z każdym dniem utwierdzam się w tym postanowieniu, i chciałabym wyjechać już- biorąc pod uwagę to co się u nas dzieje dodatkowo (mam na myśli cały kraj) , to mam córki - chciałabym żeby mogły o sobie decydować. Mam też syna- którego wychowuję nie po to by walczył na jakieś wojnie, nawet i domowej, bo kto wie co tutaj się może dziać, przez przerośniętych ambicjami...nie napiszę lepiej więcej , bo zaraz mi ciśnienie skacze.

Tak, czy siak- jadę jutro, tylko na miesiąc- do Ariana. Dowiemy się co trzeba załatwić w sprawie szkoły Kamila, zapisać się na mieszkanie, i co tam jeszcze trzeba się dowiedzieć, co załatwić, co zabrać, gdzie zgłosić.

Nie zabieram ze sobą robótek, haftować nie mogę, frywolitka, szydełko też odpadają. A wstążki to za duży kłopot- zabieram książki :D Zamieszkam przez ten czas u starszego małżeństwa- Polaków- nie maja internetu, więc odpocznę :D

Będę się czuła jak ponad 20 lat temu ;)

Jestem już spakowana, ale ciągle się czymś denerwuje.  Wczoraj zrobiłam dwukolorową różę, dzisiaj kwiat jabłoni..

Tymi moimi tworami na chwilę się z Wami żegnam, i liczę po cichutku, że nie zapomnicie o mnie.




Do zobaczenia :*


20 komentarzy:

  1. Kwiaty jak zwykle cudne,będzie mi ich brakowało,widzę,że szykują się w Twoim życiu wielkie zmiany,życzę dużo szczęście i powodzenia,niech Wam się ułoży jak najlepiej,trzymam kciuki,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana mi będzie Cie bardzo brakowało, ale życzę Ci wszystkiego najlepszego, dasz sobie radę Kochana wierze w Ciebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zapomnimy, powodzenia;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahh - kwiat jabłoni przepiękny, nie mogę się napatrzeć!

    Życzę powodzenia i ukojenia nerwów!

    Swoją drogą mnie też przeraża co tu się dzieje...

    OdpowiedzUsuń
  5. Edytko, jakże mogłybyśmy zapomnieć o Tobie. Twoje zdrowie psychiczne ważniejsze od wszystkiego, tym się nie przejmuj. My będziemy stać na posterunku i wyglądać, kiedy znowu uraczysz nasze oczy, takimi pięknymi kwiatami, jak te, które nam zaserwowałaś w tym poście.
    Powodzenia i nie denerwuj się.)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te kwiaty.
    Trzymaj się i odezwij jak tylko będzie możliwość.

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia, a masz rację! Kraj przeraża!

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia :) odezwij się jak Ci się wszystko poukłada. Kwiaty cudne

    OdpowiedzUsuń
  9. Kwiaty na odstresowanie zrobiłaś urocze :)
    Wcale Ci się nie dziwie ,że chcesz wyjechać....ja od dwóch lat nie mam telewizora i nie oglądam tych pożal się Boże polityków...bo się tylko denerwowałam !!
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniałe kwiaty życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  11. Edytko życzę Ci szczęśliwej podróży i miłego pobytu za granicą. Oby Ci się wszystko udało pozałatwiać. Trzymam mocno kciuki. Kwiatuszki zrobiłaś jak zwykle cudne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prace piękne. Życzę powodzenia .Szczęśliwej i bezpiecznej podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace, trzymaj się i powodzenia! pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie mogłabym wyjechać z kraju... tu jest mój dom, moja Ojczyzna, ta najbliższa - najważniejsza i ta większa też... zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kwiaty przepiękne:) życzę aby Ci się wszystko ułożyło po twojej myśli:)

    OdpowiedzUsuń
  16. No proszę, wpadłam a tu pożegnanie?:( no tak ale zapowiadają się wielkie optymistyczne zmiany, zatem trzeba się cieszyć. Mam nadzieję Beatko, że wszystko Ci się pięknie poukłada i to będzie po Twojej myśli. Będzie mniej stresu, więcej spokoju i najważniejsze, że przy mężu. Wszystkiego dobrego Ci życzę. A kwiaty zrobiłaś przepiękne, nie mogę się napatrzeć...i wyjść z podziwu dla Twojej perfekcji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam Cię Edytko. Oczywiście myślałam o Tobie pisząc i nawet nie wiem jak wkradł mi się ten błąd:/

      Usuń
  17. Edytko,z całego serducha ściskam.Jestem pewna, że Ci się powiedzie dobrze wybrałaś buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słówko :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...