Obserwatorzy

środa, 21 grudnia 2011

Ostatnie szydełkowanie...

Dzisiaj wysuszyłam ostatniego aniołka i dzwoneczek :)



Wszystko zawisło na choince, razem z ozdobami jakie dostałam wczoraj i dzisiaj jako upominki wymiankowe :)

Tak się mniej więcej prezentuje moja choinka-


To przy okazji chwalę się też prezencikiem jaki dotarł do mnie dzisiaj w ramach wymiany świątecznej-

A na koniec, jeszcze poprawiona wersja papierowej bombki ... z tej jestem bardzo zadowolona :D-


No i to by było tyle na dzisiaj...
Trzeba się zastanowić nad tym czego jeszcze nie kupiłam na święta, napisać plan co i kiedy ugotować, czyli takie tam codzienne przemyślenia :)

Pozdrawiam cieplutko wszystkich zaglądających na mojego bloga!!!

1 komentarz:

  1. Śliczne ozdóbki, a jaka ładna choinka.
    A wiesz, bardzo podoba mi się ta papierowa bombka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słówko :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...