Obserwatorzy

czwartek, 1 grudnia 2011

Wymianka i kiermasz szkolny...



Najpierw chciałabym podziękować za odwiedziny mojego skromnego początkującego bloga:)
jest mi bardzo miło Was gościć.

Właśnie naszykowałam, wykrochmalone i wysuszone już drobiazgi dla syna. Podoba mi się w tej szkole do której teraz poszedł, że nie ciągną nagminnie pieniędzy od rodziców, że nie każą kupować każdego dnia czegoś nowego, czegoś- co jest w sumie nie potrzebne, i leży potem w kącie zapomniane.
Jak wspominam ile pieniędzy nadaremnie wydałam przez te lata kiedy chodziły tam moje dziewczyny jeszcze, to zaczyna bolec mnie głowa. 
Teraz na wywiadówce dowiedziałam się, że będzie organizowany kiermasz bożonarodzeniowy. Taki z ozdobami świątecznymi, pierniczkami na choinkę, kartkami na święta czy Nowy Rok. Uzyskane pieniążki będą dla dzieci na jakąś uroczystość, dzień dziecka np.
Dzieciaki mają same coś zrobić, albo rodzice pomóc. 
Super!- pomyślałam, chociaż raz mogę  zrobić coś z tego co mam, a nie biegiem do sklepu bo pani kazała.
Że pierniczków nie potrafię piec, to zrobiłam takie oto drobiazgi na ten kiermasz, mam nadzieję, że ktoś je kupi i dzieci zarobią cokolwiek.


A przed chwilką odczytałam też wiadomość na forum, że paczuszka z wymianką świąteczną dotarła do adresatki, i że upominek jest trafiony w 100%

Bardzo się ucieszyłam, bo miałam obawy, czy się spodoba.

Pochwalę się zatem co przygotowałam na ten świąteczny upominek:)


Teraz jeszcze czekam niecierpliwie na wiadomość, ze i do mojej drugiej "wylosowanki" wymianka dotarła w całości  ( i, że się choć odrobinę podoba :)


1 komentarz:

  1. Witaj w blogowym świecie.
    Twórz, dziergaj i pokazuj. Fajny prezencik przygotowałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słówko :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...