Obserwatorzy

poniedziałek, 12 grudnia 2011

Prezenciki ...

Moje serwetki już gotowe do "wydania", i mam nadzieję, ze się solenizantkom spodobają.


Ta większa dla mojej cioci Łucji. Będę musiała pomyśleć o prezencie urodzinowym dla niej. W sumie zamieszkała w moim domu rodzinnym jak miałam 9 lat, zaraz po tym jak zmarła moja babcia, więc to taka ciocia- babcia, a w styczniu skończy 85 lat, więc chciałabym jej podarować coś od serca.






A to już komplecik na imienny dla Pani Bogusi:)


Mam nadzieję, ze się przyda, taki ciemny, by pasował do mebli.








A jeszcze pragnę podziękować za odwiedziny na moim blogu i wszystkie miłe komentarze!!!

2 komentarze:

  1. Piękna serweta,jestem pewna że sie spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serwetka piękna na pewno się spodoba, a komplecik rewelacyjny:) Po prostu piękności;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słówko :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...