Obserwatorzy

wtorek, 14 lutego 2012

cd...wymianki

Dzisiaj mogę się też już pochwalić tym co dostałam na Walentynki w wymianie forum Nasze Hobby.


Ja przygotowałam taki skromniutki upominek dla Jagody-


A  taki prezencik dostałam od Wanilii39 :-)

Zakładka z dwóch stron ma hafcik, muszę ją jeszcze raz obfocić!


Zakładka dzisiaj wieczorem "zamieszka" w książce, bo mam zamiar wcześnie się położyć z książką, i poczytać.

Jutro czeka mnie kolejna z "pierwszych" wizyty w poradni psychologiczno-pedagogicznej z Kamilem.
Co rusz to nowa poradnia, pierwsza wizyta, już jak automat odpowiadam na wszystkie pytania. Na samą myśl słabo mi się robi.
Nie ma nic wspanialszego, niż dziecko które rodzi się zdrowe, bez wad :(
A nic gorszego, kiedy  lekarze doprowadzają do gorszego stanu, niż pierwotny.
No ale nic na to nie poradzę.
W każdym razie, muszę się jakoś odstresować, a książka najlepsza. 
Oczywiście coś Joanny Chmielewskiej :)



Udanego wieczoru Walentynkowego Wszystkim życzę !!!

4 komentarze:

  1. Chmielewska jest dobra na wszystko,polecam gorąco
    i najważniejsze nie zniechęcać się i myśleć pozytywnie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja wiem :) Wychowałam się na Chmielewskiej:)I nigdy się nie zawiodłam.

      Usuń
  2. znalazłam w Twoim blogu informację, że lubisz czytać... dlatego zdecydowałam się na zakładkę :)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. I to był strzał w 10!!! Ta zakładka jest cudna. Dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słówko :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...