Obserwatorzy

środa, 1 lutego 2012

Ostatnio haftowanie mi nie wychodzi...

Dlatego robię wszystko inne...
Dziś, tzn wczoraj zaczęłam, robić serwetki  na urodziny dla mojej mamy. Kolor taki a nie inny, bo jej pasują kolorystycznie.
A niech ma, jakie chce. Zaraz jadę z prezencikiem, szampanem, i kwiatami :)

Serwetki pokaże, bo kwiat zapakowany szczelnie z kwiaciarni przywieziony, żeby w tym mrozie nie zamarzł, i nie będę rozpakowywała. A jak wygląda szampan, każdy wie ;)



Jednokolorowe lepiej by wyglądały...

Dziękuję za odwiedziny, i wszystkie miłe komentarze.

Na zakończenie dzisiejszego postu, dodam jeszcze jeden z moich wierszyków.

Moje serce jak oszalałe bije dla Ciebie... spójrz.
Zjawiłeś się na mojej drodze, jak jakiś szczęścia wróż.
Gdy słyszę dźwięk Twojego głosu, me tętno traci miarę,
a Ty jesteś tak daleko, czy taką mam od losu karę???...
Za te myśli co po głowie błądzą mi nocami, 
za westchnienia które cisze wypełniają dniami???
Za to, że wciąż tylko ja myślę o Tobie?
Żeby móc być blisko Ciebie, ja dziś wszystko zrobię!
Chcę się każdej nocy ciemnej wtulać w Twe ramiona,
spać szczęśliwa, cicha, wolna...
w marzeniach spełniona...

Słoneczka wszystkim życzę !!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słówko :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...