Obserwatorzy

niedziela, 5 lutego 2012

Hafciki...

No i stało się...wreszcie wyhaftowałam to co miałam...tzn część z tego co miałam w planach, ale zawsze to coś.

Skończyłam hafcik mały którym udekorowałam koszyczek w kordonkami i teraz po udekorowaniu haftem, i koronką wygląda tak-


Zrobiłam też taką małą poduszeczkę zawieszkę :)
Użyłam tasiemki jaką dostałam w wygranym Candy u Kasi-


Teraz muszę wracać do tych nieszczęsnych koralików, i dokończyć Maryję.
Zaczęłam też jesienią Kobietę z piórem- Muchy...
A jeszcze na komunię dla chłopca muszę obrazek wyhaftować. I po drodze święta , to też coś by wypadało...
Ale mi się uzbierało tych rzeczy do xxxx, że głowa boli.
No cóż.
Zostawiam zatem pozdrowienia dla wszystkich i znikam, żeby się zająć czymś innym.

Miłej niedzieli !!!



                                       

4 komentarze:

  1. Podoba mi sie szalenie ten brazowy haft !!!
    Buziaki Edytko !

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna ozdoba na ten koszyczek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygląda koszyk z tym haftem,a sam haft jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny jest ten hafcik na koszyczku :-)
    A Maryja z dzieciątkiem też jest fajna :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słówko :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...