Obserwatorzy

piątek, 25 września 2015

Biorę separację ze wstążkami

Witam Kochane Moje Panie :)

Przede wszystkim dziękuję Wam za te przemiłe komentarze pod poprzednim postem, nie pomyślałabym nigdy, ze tak się Wam spodobają moje słoneczniki. Nie macie pojęcia jak mi jest miło z tego powodu, i aż by się chciało robić coś dalej, ale postanowiłam na kilka dni rozstać się ze wstążkami, i wrócić do igły.
Marzy mi się od dawna jeden obrazeczek, i dojrzałam do tego by go w końcu zrobić.
Zanim jednak to nastąpi to jeszcze jutro pokaże Wam jak zrobić kolejnego kwiatuszka ( i do niego z powodzeniem można wykorzystać kawałki materiału).

A dzisiaj przedstawiam moje ostatnie na ten czas wstążkowe dzieło- dla moich dziewczyn, bo narzekają, że nie maja gdzie przechowywać zrobionych przeze mnie ozdób do włosów.

Tylko, ze po tym jak Wam się podobały słoneczniki, to może wydać się banalne, jednak trudno, to zrobiłam- to pokazuję.


Kwiatuszki powstały z organtyny -, na jeden płatek- 4 warstwy- wycinane lutownicą.


A są one ozdobą tego pudełeczka-


Muszę się przyznać, że kolorki nie są przypadkowe.
Oglądam na Waszych blogach piękne prace, w tym miesiącu oliwkowe...
Więc dobrałam sobie ciut podobne zestawienie kolorystyczne, i poczułam się nie tak bardzo odizolowana, ponieważ w zabawie z kolorami udziału nie biorę. 
i coraz bardziej tego żałuję....


Nie będę już dzisiaj więcej truła i zanudzała.
Mam taką cichutką nadzieję, że moje dzisiejsze pudełeczko chociaż troszkę też Wam się spodoba. Ja się zatem żegnam...
zostawiam pozdrowienia i buziaczki :*



15 komentarzy:

  1. Pewnie ze sie podoba jak wszystko zresztą na Twoim blogu. ja już jeden pas zrobiłam tutaj link http://eetoilee.blogspot.com/search/label/pas%20ci%C4%85%C5%BCowy?m=0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za te przemiłe słowa o moim całym blogu :*

      Pas już byłam zobaczyć, i zostawiłam komentarz. Super pomysł :D

      Usuń
  2. I poleciało w kosmos, buuuuuuu.

    Dziewczyno jest jeszcze czas, zdążysz zrobić coś oliwkowego do wrześniowej zabawy i nie narzekaj, zdążysz coś zrobić, haftowanie nie ucieknie. Poczytaj wytyczne na ten oliwkowy kolorek i do dzieła.
    Teraz mogę pochwalić organtynowe kwiatuszki i pudełeczko, bo są świetne. Zastanów się i do dzieła.
    Pozdrawiam gorąco.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu już teraz odpuszczam, ale na listopad zapisuje się od razu,bez względu na to jakie będą kolory :D

      Miło mi, ze Ci się moje organtynki podobają :) Pozdrawiam cieplutko :D

      Usuń
  3. Śliczniutkie pudełeczko,jestem nim zachwycona. Ja w ogóle jestem fanką wszelkich pudełeczek i skrzyneczek. Brawo Edytko. Proszę o więcej prac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Izunia :) Na Twoje dobre słowo, to zawsze mogę liczyć :*

      Usuń
  4. Do zabawy mozesz dołączyć w każdej chwli! Szybciutko wrzucaj się Stefanowi na pozarcie, do 30. 09 masz jeszcze czas.
    Pudełeczko rewelacyjne, a kwiatuszki są tak piękne i delikatne - podziwiam.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pienie :) Już teraz nie bedę robiła, ale w listopadzie nie odpuszczę na pewno :D
      Pozdrawiam gorąco :D

      Usuń
  5. Jak by mogło się nie spodobać?:) cudownie śliczne jest:))) idę jeszcze zobaczyć słoneczniki:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudowne! Naprawdę wspaniałe te kwiatuszki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słówko :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...