Obserwatorzy

sobota, 5 września 2015

Urodzinowo

Witam Was Kochane bardzo serdecznie w to miłe sobotnie przedpołudnie :)

Wpadam do Was dosłownie na kilka chwil, bo jak to ja mam milion spraw na głowie.
Ale chciałabym się z Wami podzielić wirtualnym tortem z okazji moich kolejnych już urodzin, a właściwie to 18-tych, ta reszta to już tylko lata zdobywania doświadczeń, a ile ich już mam tych doświadczeń to ho ho ho :D

Tak więc Drogie Panie częstujcie się


Jeszcze łyczek szampana do tortu-


I do tego na spokojnie kawa lub herbata 



Tyle mam tych rocznic ostatnio, ze trudno zliczyć ;)

Dwa tygodnie temu miałam rocznicę ślubu cywilnego. Wczoraj była rocznica ślubu kościelnego.
Dziś urodziny, a za kilka dni imieniny... Jakbym tak lubiła imprezować, to tego posta pisał by za mnie chyba mój kot :D


Bernard :D


A  z samego rana już czekały na mnie takie cudeńka od mojej najbliższej rodzinki-




I tym miłym szczególnie dla mnie akcentem żegnam się z Wami na dzisiaj, i idę pakować mojego męża, bo już jutro wyjeżdża znów do Holandii :( Co już miłe nie jest.

Miłego Dnia!!!




zdjęcia tortu, szampana oraz kawy i herbaty zapożyczone z internetu


11 komentarzy:

  1. Edytko, wszystkiego naj, najlepszego z okazji tych rocznic. Skumulowało Ci się to wszystko pięknie w jednym czasie, ale to raczej zaleta, bo nie rozdrabniałaś się na poszczególne dni.
    Prezenciki świetne, tak te wirtualne, jak i rzeczywiste. Sama radość.
    Wyjazd męża do pracy, cóż sama proza życia. Pojedzie i wróci niedługo. Teraz rozumiem, dlaczego tak usilnie go eksploatowałaś przy pracach remontowych w domu, wiedziałaś o nieuchronnym wyjeździe a on biedaczek marudził, lecz robił co trzeba było.)
    Buziaczki Kochana dla Was wszystkich.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu :) Teraz Adriana bardzo długo nie było i mu się tak skumulowało prac domowych, chociaż trudno wymianę okien naważ pracami domowymi ;) Mam nadzieję, ze teraz będzie mógł szybciej wrócić do domu.

      Usuń
  2. Wszystkiego najwspanialszego życzę:) i żeby czas bez męża szybciutko zleciał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjmij Edytko najszczersze, płynące z głębi serca życzenia. Przede wszystkim miłości i zdrowia, świetnych pomysłów i spełnienia wszystkich marzeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iza :D Już mi tyle razy te życzenia składałaś, ze się muszą spełnić, nie ma to tamto ;)

      Usuń

Dziękuję za każde słówko :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...