Obserwatorzy

niedziela, 10 lipca 2016

Grzebyczek- kolejny raz

Witam niedzielnie, w przedostatnim, różanym poście.

Skoro mowa o różyczkach, to wiadomo- wyzwanie kwiatowe na blogu

u Agatki


Drobniutkie różyczki tym razem , mam nadzieję, ze też się Wam spodobają-




Jeszcze różany banerek 


I zaraz lecę z linkiem. Sporo mam tych różyczek w tym miesiącu ;)



Ja już jestem w trakcie pakowania , i odliczam dni do przeprowadzki.

Tak, że niebawem będę pisała posty z innego kraju, ale to jeszcze napiszę, a póki co zostawiam gorące pozdrowienia i buziaki dla wszystkich zaglądających do mnie :* 


14 komentarzy:

  1. Jeszcze raz powtarzam, masz talent do kwiatów, zdolniacha ściskam i serduchem z Tobą :*

    OdpowiedzUsuń
  2. No i znowu jestem oczarowana i mile zaskoczona !! I jak tu nie zaglądać :) Pozdrawiam cieplutko i życze dobrego tygodnia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne różyczki! Podglądałam kursiki jak się je robi i podziwiam Cię za cierpliwość.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne różyczki.Masz talent do robienia takich cudeniek. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne :) Piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w nowym kraju. Oby Cie równie mocno inspirowal :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny grzebyk, choć kolorki nie moje:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Edytko Twoje prace są coraz bardziej zrobione perfekcyjnie, wyszukane i z bardzo dobrym smakiem. Cudo stworzyłaś.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słówko :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...