Obserwatorzy

poniedziałek, 11 lipca 2016

Jeszcze rózyczki

Wiem, wiem, macie mnie już dosyć, i moich róż też macie dosyć, sama pewnie też bym niechęć do siebie odczuwała.
Słowo daję ostatnie już na dłuuuuugi, długi  czas.

Żeby się już nie rozdrabniać, bo wiadomo gdzie te moje różyczki wędrują- kto nie wie to przypominam-

Na licowe  kwiatowe wyzwania w


Gdzie nie trudno się domyślić króluje róża.

żeby nie przedłużać pokazuję różyczki grzebyki-

hurtem 




Różyczki mniej więcej są takiej wielkości-



Jedną obfociłam we włosach -


No i to by było na tyle, a może aż tyle udziału w wyzwaniu- biegnę teraz z linkiem

a Was tradycyjnie pozdrawiam, i życzę lepszej pogody ( właśnie pokazywali co się dzieje, mam nadzieję, ze Was to wszystko czyli burze, wichury, gradobicie omija ! )


aaa i znów zapomniałam o banerku, oj głupia ja , głupia ja 




12 komentarzy:

Dziękuję za każde słówko :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...