Obserwatorzy

poniedziałek, 18 lipca 2016

Ostatni post przed wyjazdem ...

Nowy tydzień, z częścią rodziny już się pożegnałam,  zaczynam się denerwować, dylemat co brać trzeba, co nie trzeba, co może zostać, i zabiorę sobie później... Co może mi dosłać mama itd itp...

Jestem coraz bardziej skołowana, niepewna, zaczynam się denerwować, i dławi w gardle trochę, i częściej i jeszcze częściej.

Ale nie ma co, trzeba sobie powiedzieć w drogę, i ruszyć. Przecież to nie pierwszy raz.

Nawet kurcze nie wiem co mam napisać, wiedziałam, a teraz wszystko wyleciało z głowy, jak powietrze z przebitego balonika :(

Chyba tylko wrzuce zdjęcia ostatnich drobiazgów do włosów, dla takich mniejszych dziewczynek
Te są na małych krokodylkach-





A to odpowiednik girlany, ale skoro ma być dla najmłodszych, to nie na drucie, a na tasiemce. Pierwszy kwiatuszek ma mocowanie na spince, ostatni luzem jest na gumeczce.



Tak to mniej więcej we włosach wygląda, (bez ostatniego kwiatka )



A na sam  koniec takie gifowe podsumowanie wszystkich drobiazgów do włosów które zrobiłam dla szefowej Justynki do dalonu


No i to by było na tyle, skoro nie wiem co pisać, to wracam do pakowania.

Udanego tygodnia Wam wszystkim życzę :* Pozdrawiam cieplutko i przesyłam uściski


9 komentarzy:

  1. Aż mi gardło ścisnęło, ciężki to okres na pewno, ale będzie tylko lepiej , potem będziesz tylko z uśmiechem wspominała te dni, i zastanawiała się czemu tak późno podjęłaś taką decyzję :*, wiem, bo sama tak miałam, (żałuję tylko , że nie wyjechaliśmy za granice kilka lat temu kiedy była okazja- cóż trzeba się cieszyć z tego, co jest) Szefowa córki na pewno zadowolona z ozdób, a te Twoje ostatnie maleństwa cudne :*. Córa ma piękne włosy :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana wszystko sie ułozy, na pewno spakujesz wszystko co trzeba. Ozdóbki sa cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymaj się, życzę powodzenia:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brak nerwów świadczyłby o Twojej głupocie! A Ty jesteś mądrą Kobietką! Wszystko się ułoży i może znajdziesz tam skrawek swojego świata. Niepewność odejdzie w zapomnienie! Wszystkie Twoje prace są jak zwykle prześliczne! Życzę Ci wszystkiego co najlepsze! Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez to przechodziłam. Odwagi. Trzymam kciuki. Będzie dobrze.
    Piękne kwiatuszki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne ozdoby. Życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kwiatki, zwłaszcza ten tasiemiec:) dla mnie super!!!

    No i szczęśliwej drogi i udanego życia na obczyźnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanego życia w nowym miejscu. Życzę Ci wszystkiego co najlepsze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słówko :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...