Obserwatorzy

niedziela, 3 lipca 2016

Girlanda z różami

Wchodzę ja dzisiaj na blogi, sprawdzam co tam w wyzwaniu magnoliowym pominęłam komentarzem... i tak nieśmiało zerkam, czy już jest nowe- lipcowe-  no i szok!!!
Ale jaki pozytywny! Chyba specjalnie ten kwiat dla mnie na ten miesiąc:)

 RÓŻA

No jak ja się ucieszyłam, nie macie pojęcia :) Już mam kilka róż do pokazania, planuje jeszcze kolejne, a dzisiaj miałam pokazać skończoną girlandę o której pisałam w poprzednim poście. 
Agatka wspomina, że można pokazać więcej prac, no to aj się w tym miesiącu postaram o więcej ;)

Na początek na lipcowe wyzwanie

poleci ta moja girlanda z trzynastoma różyczkami.




A mniej więcej tak wygląda we włosach. Może później będę miała zdjęcie takiej fryzurki z prawdziwego zdarzenia.
Tutaj tak byle jak zaplątała Justynka włosy Klaudynce 
(dodam tylko, ze ten kolorek też robiła Justysia pod okiem Swojej szefowej )
Jak wspomniałam fryzurka na szybko, nie powyciągała perełek wszystkich, i różyczek, ale grunt, ze widać o co w tym chodzi ;)


No to jeszcze banerek do wyzwania lipcowego-


I mam nadzieję, że zadanie zaliczone.

Pozdrawiam cieplutko, i życzę udanego niedzielnego popołudnia. Bez upałów, bez burz i wichur. 


16 komentarzy:

  1. Cudna ta Twoja girlanda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana cudna ta girlanda, taka delikatna i subtelna. Czekam na więcej rózyczek, a wiem że, TY umiesz poszaleć. Juz sie nie moge doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna girlanda! Na włosach wygląda wręcz zjawiskowo.
    Pozdrawiam Edytko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne, misterne różyczki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńka fantastyczne róże. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycający efekt na włosach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne maleństwa, a powiem Ci piękny kole włosów czyżby rosła Ci specjalistka światowej klasy ? Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoje prace. Zachwyca mnie ich delikatność i piękno. Girlanda we włosach wygląda jeszcze lepiej. Do tego w TAKICH włosach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudo i wspaniale się prezentuje we włosach.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. magiczna girlanda! nadaje uroku i takiego delikatnego klimatu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wygląda taka girlanda wpleciona we włoski, bajkowo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wygląda na włoskach, jest taka delikatna i jednocześnie sama elegancja. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie to wygląda we włosach!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słówko :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...