Obserwatorzy

środa, 29 czerwca 2016

Mini różyczki

Witam cieplutko :)

Na szczęście upały chwilowo poszły precz, i mogę witać cieplutko, w innych okolicznościach kiedy żar z nieba się leje, witanie cieplutko to już by było prawdziwe barbarzyństwo z mojej strony ;)

Bardzo Wam dziękuję za komentarze, za  dodawanie mi otuchy, i za  wszystko jednym słowem :*

Uzbierało mi się znów do pokazywania, i tam myślę co by tu dzisiaj... Wymyśliłam, że na pierwszy ogień pójdą  malutkie różyczki.

Musiały być malutkie, bo stanowią dekorację cienkich wsuwek.

Tych czerwonych płaskich nie mierzyłam,  ale mogły mieć ok 2 cm szerokości, może mniej. Kremowe ok 1 cm, a białe minimalnie ponad 1 cm.


Rok temu robiłam też takie miniaturki, i wtedy je zmierzyłam -


A teraz coś większego, dłuższego, a jednocześnie drobnego :)
Do dekoracji fryzurki ślubnej girlanda z różyczkami i perełkami


Te różyczki są troszkę większe, bo kleiłam je bezpośrednio na koralik umocowany na druciku.




Tak wygląda spód-





Całość ma 35 cm długości.

Teraz robię drugie takie, ale znacznie dłuższe, będzie 13 różyczek, i inaczej zrobione perełki. Wczoraj kręciłam drucik, kilka razy za mocno skręciłam i pękał, trzeba było zaczynać od nowa :( ale udało się ostatecznie. dzisiaj zabieram się za robienie różyczek, a takie maleństwa robi się znacznie gorzej niż większe. 
97 cm w całości, bez różyczek jeszcze prezentuje się tak -



Kwiatuszki będą robione na tych niebieskich koralikach :D 

Zanudziłam Was?? Mam nadzieję, ze nie ;) I że wrócicie znów , bo będę pokazywała troszkę większe różyczki, też do włosów.


25 komentarzy:

  1. wsuwki śliczne, ale girlanda z białymi różyczkami po prostu cudowna :) u Ciebie nie mozna się nudzić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne :) Podziwiam za cierpliwość do tych wstążeczek, a zwłaszcza te małe różyczki są boskie, ale zrobić takie cudo to trzeba mieć zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Ja za to podziwiam Twoje zdolności :)

      Usuń
  3. Przepiękne. Podziwiam precyzję

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega bardzo mi się podobają 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny byłby z nich wianek komunijny... :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mnie nawet ktoś pytał, czy to do komunii :)

      Usuń
  6. Piękne różyczki! Maleństwa byłyby idealne do kartek;)
    Niestety od jutra upały wracają:(
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nawet o tym nie pomyślałam, żeby nimi kartki zdobić :) super pomysł, dziękuję :)

      Usuń
  7. Cudne różyczki, tak te malutkie, jak i większe. Masz dryg do tych cudeniek, są boskie.)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne różyczki, rzeczywiście te maleństwa robi się o wiele trudniej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz cierpliwość! I to olbrzymią. Ja bym pewnie jedną zrobiła i bym się poddała. Nie mam cierpliwości do drobnicy. U Ciebie jednak wszystko piękne, precyzyjnie wykonane. Girlandy słodkie i zmysłowe. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie. Ale myślę, że dała byś radę też zrobić ;)

      Usuń
  10. Cudowne róże.Podziwiam Twoje zdolności.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Różyczki są prze prze urocze!!:) Musisz mieć dużo cierpliwości do nich, by takie maleństwa robić:) Ja pewnie bym takie różyczki w kartkach wykorzystywała, a tu proszę śliczne dekoracje we włosy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słówko :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...