Obserwatorzy

wtorek, 14 czerwca 2016

Post reklamowo- zachęcający

Witam Was bardzo serdecznie.
Dawno mnie nie było, wiem, ale powiem tylko w skrócie, że życie ma dla nas pełno niespodzianek, nie koniecznie miłych.

W sumie nie bardzo powinnam o tym co mi się przytrafiło pisać, ale doszłam do wniosku, ze dzisiaj to potkało mnie, jutro może Was i lepiej wiedzieć od razu na czym się stoi, Ale to w kolejnym poście.

Dzisiaj przybywam do Was z zaproszeniem na bloga którego założyła moja znajoma z FB - Ewelina.

Wiecie jak to jest kiedy się w blogowym świecie stawia pierwsze kroki, i liczy na
to, ze spodoba się blog, prace, że pojawią się komentarze itd.

Tak, ze jeśli chcecie poznać wspaniały świat makramy to z czystym sumieniem mogę Wam polecić do oglądania jej prace. Gwarantuję, że będziecie miały co podziwiać.

Kiedyś Ewelina poprosiła mnie o zrobienie czegoś ze wstążek dla jej babci, a ja wymyśliłam, ze w takim razie mogłabym się z nią wymienić na coś, co będzie super prezentem dla moich dziewczyn z okazji Dnia Dziecka.

No i tak się stało. Ja wysłałam dla Eweliny babci koszyczek kwiatów, Ona moim dziewczynom zrobiła takie cuda makramowe-

Zdjęcia robiła  Klaudynka, mnie nie było w domu na dzień dziecka niestety. Oczywiście Ewelinka wysłała dużo więcej niż się umawiałyśmy





A jeśli chcecie te cuda zobaczyć wyraźniej niż u mnie zapraszam na jej bloga 



3 komentarze:

  1. Ślicznie dziękuję za piękny wpis o moich pracach. Cieszę się, że dziewczynom się podoba makrama. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie dziękuję za piękny wpis o moich pracach. Cieszę się, że dziewczynom się podoba makrama. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słówko :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...