Obserwatorzy

niedziela, 15 marca 2015

Przedświąteczna przerwa na metryczki

Dzieci się rodzą, i dobrze :) Grunt, ze zdrowe i kochane.
Dziś pierwsza metryczka - druga Blanka pod rząd ;) Miałam tak już kiedyś z Tosiami, z Filipami( a teraz kolejna dla Filipka powstaje też :)

Kolorki całkowicie zmienione w metryczce, a prośbę zamawiającej, miało być złoto, miał być żółty kolor, i jest, co prawda, złotego ubranka ani kołderki nie zrobiłam, zamieniłam go na beżową kanwę ze złotą nitką.

Metryczka poleci teraz do Kędzierzyna Koźla, i tam otrzyma od rodziców Blanki stosowną rameczkę, ale póki co, zrobiłam tymczasową ramkę, wspomogły mnie wstążeczki, dzięki ich barwom starałam się wydobyć kolorki z metryczki, na żywo żółta kołderka jest bardziej żółta, składa się z dwóch odcieni, czego na zdjęciu wcale nie widać.

Po moich upiększeniach metryczka prezentuje się tak-




A tak wyglądają kwiatuszki które doczepiłam do oprawy na antyramie-






Pozdrawiam wszystkich zaglądających do mnie :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słówko :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...