Obserwatorzy

środa, 4 marca 2015

Stroiczek na święta

Stroik to istna miniaturka, a na zdjęciach wygląda na dość masywny, w rzeczywistości mieści się na dłoni-





Jajka styropianowe o wysokości 6 cm,  umiejscowione na gąbce, owiniętej materiałem i wstążeczkami, na to wszystko  sztuczna trawa sizalowa.  Z trawy uformowałam gniazda a w gniazda wkleiłam jajeczka :) I oto jest- ozdoba mojej komody na święta. 

W miedzy czasie robiłam też metryczkę, niestety nie mogę skończyć, brak mi danych dziecka :(  

Dziękuje za Wasze odwiedziny i komentarze jak i wiadomości. 

1 komentarz:

  1. Stroik jest po prostu prześliczny. Niewiarygodne, że jest tak malutki. Tym bardziej podziwiam, bo na pewno trudno było stworzyć takie maleństwo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słówko :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...