Obserwatorzy

niedziela, 15 listopada 2015

Owijanie kuli styropianowej

Witam Witam !!!

Dzisiaj będzie krótko i na temat :)

Pisałyście, ze macie problem z równym owinięciem kuli styropianowej, zatem pokaże Wam jak Sobie pomóc zanim dojdzie się do wprawy i okiełzna wiotkie tasiemki ;)

Przy okazji pstrykając foteczki jak owijam kulę, zrobiłam taką prostą bombkę-


Więc oprócz wstążeczki, o szerokości najlepiej 6 mm
Potrzebujemy wiadomo kulę styropianową i dwustronna taśmę



Wycinamy z taśmy cieniutkie paseczki, i oklejamy nimi kulę dookoła, na sam wierzch i spód (równo) kleimy małe kwadraciki. Teraz owijanie będzie prostsze, zawsze trafimy na środek kuli u góry i na dole, a paseczek (równikowy) będzie łapał tasiemki i zapobiegła ich przesuwaniu.
Tutaj kilka zdjęć które lepiej zobrazują to co napisałam-




Wiadomo, ze spod cienkiej tasiemki może przebijać miejsce gdzie była przyklejona dwustronna taśma. Można ja zamaskować np taśmą dżetowa, jak ja zrobiłam w poniższej bombce. Lub też przypiąć cekiny, czy inne ozdoby.





No i to by było na tyle. Mam nadzieję, ze pomogłam troszkę.

Pozdrawiam cieplutko :*



7 komentarzy:

  1. Dziękuję, dziękuję, dziękuję :-* siadam do bombki :)pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że pomogłaś dzięki :) pierwsza ta czerwona w kilku miejscach zupełnie mi się rozjechała... ale dałam ją mamie i jest mimo wszystko zachwycona, pozdrawiam i zapraszam na wymiankę do mnie, może się skusisz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bardzo dziękuję,teraz jestem oświecona,żeby zaznaczyć sobie linie,to ja pomyślałam,tylko robiłam to długopisem,a pomysł z taśmą jest genialny,dzieki,że się nim podzieliłaś,a bombka jest piękna,bardzo mi się kolory podobają

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kursik Edytko, wreszcie wiem co i jak. W wolnej chwili spróbuję zrobić taka bombkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczna bombka.Dzięki za opis jak zrobić taką bombkę.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słówko :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...