Obserwatorzy

czwartek, 12 listopada 2015

Kolejne bombki

Witam nocną porą.

Mam do pokazania kolejne bombeczki. Jutro robię dalej, więc w trakcie owijania kuli tasiemką pstryknę kilka fotek i pokażę jak mozna sobie to ułatwić.

Te które pokazuję dzisiaj nie są juz tak kontrowersyjne jak czarno- biała. Czy też Wam się spodobają ???...







Mam do zrobienia jeszcze dwa takie zestawy, a później minimum 5 bombek, już bez wianuszków.

Zapomniałam jeszcze pokazać takiego malutkiego prezenciku. Zamówiła sąsiadka dla swojej 7 miesięcznej prawnuczki. 

opaska i spineczka motylek.Motylek ma 3 cm szerokości.


I powiedzcie kiedy ja się wyrobię i zrobię czekoladkę na cykliczne kolorki?? I inne rzeczy?? Ech...za dużo na raz wzięłam sobie na głowę :( Ale co tam, dam radę, bo jak nie ja to kto ;)

Tym optymistycznym akcentem pożegna się i udam do łóżeczka.
Miłej Nocy  :* Słodkich snów :*


15 komentarzy:

  1. Śliczności, takie cieplutkie, a tam odraz kontrowersyjna czarno biała, mi się podobał zestaw, ależ Ty kochana wymiatasz, kiedy ty masz na to czas?? Ja moze po Nowym Roku będę miała trochę - to wtedy popróbuję, buziaki spokojnej nocki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) No właśnie z czasem krucho :( Ale jakoś daję radę, z tym że nie lubię jak mnie ktoś odrywa od zaczętej pracy, tracę koncepcję wtedy.

      Usuń
  2. Piękne;-) ja najbardziej jestem ciekawa jak zrobić tego kwiatka z pierwszego wianka oglądałam filmy na YT i niby jarze, ale mi nie wychodzą, a jakich szerokich wstazek używasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem którego konkretnie kwiatka masz na mysli :( Wyślij mi go na fb, to postaam się Ci podpowiedzieć. Większe kwiatki robię z szerokosci 5cm, albo 4 cm.

      Usuń
  3. Niesamowite to mało powiedziane, piękne i bombeczki i wianuszki a co czarno białych bombek to są REWELACYJNE ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękności. Bombka i wianuszek cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Następne piękności!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co można napisać to pięknoci na Twoim blogu,Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Miło mi, ze podobają się moje prace.

      Usuń
  7. Piękne połączenie kolorów. Szczególnie ten pierwszy komplet przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słówko :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...