Obserwatorzy

czwartek, 23 kwietnia 2015

Zaległości cz.21

No i jednak mi się uzbierało tych haftów, jakoś tak niezauważalnie się naprodukowało tych krzyżyków, nawet sama nie wiem kiedy.  Dzisiaj zaległe pamiątki na chrzciny.

Pierwszą wybrałam sama-



Nie byłam w 100% przekonana co do napisów, ale zostały. Właściwie początkowo myślałam nad innym wzorem, zrobiłam nawet, ale później przemyślałam, i uznałam że ten z klęczącym aniołkiem będzie lepszy.


Wzór na tą pamiątkę wybrała zamawiająca, wysłała też instrukcję co do dedykacji na niej. 




O ile życzenia mi się strasznie podobały, o tyle nie przepadam za tym wzorem. 

No i powstała też pamiątka dla braciszka Antosi-
dla niej metryczkę zrobiłam taką

Jest też obrazek dla chłopca z tej serii, ale niestety zrobiłam go i to również dla Filipka, więc odpadał, musiałam szukać czegoś innego. Ten też mi się podobał, i pasował rozmiarowo nawet. Lubię żeby maluszki, jeśli sa mniej więcej w tym samym wieku miały podobne pamiątki jeśli już je mają. 




I chyba ostatnia nie pokazywana jeszcze metryczka, zrobiona tuż przed moim powrotem na bloga-


Zaległych metryczek więcej na 99% nie ma, bo zaległe mam do pokazania najnowsze drobiazgi, ale muszą najpierw do właścicieli trafić. Jednak to już teraźniejsze zaległości więc się nie martwię, ze zapomnę ;)

1 komentarz:

Dziękuję za każde słówko :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...