Obserwatorzy

wtorek, 16 lutego 2016

Krokusy ...drugi raz

Witam witam :) Przede wszystkim dziękuje za cudowne komentarze, i ogromnie się cieszę, ze się Wam podoba moja karteczka dla Julki.


U mnie pełnia szczęścia :D

Jestem już właściwie zdrowa, nie licząc chorób tych przewlekłych, jest super :D Dzieciom się zaczęły ferie, odpocznę od szkoły, chyba się bardziej z tych ferii cieszę niż oni.

Dzisiaj doszła przesyłka z książeczkami- o nich jutro :D
Byłam w urzędzie pracy i tym razem nie wysyłali mnie na jakieś dzikie kursy i wątpliwe stanowiska prac- wiadomo po co to wszystko- żeby trzeba się było za tydzień rejestrować jeszcze raz.

No a przede wszystkim Adrian dał się przekonać, i się na 99% przeprowadzimy do Holandii i będziemy mieszkać wszyscy razem. Taki telegraficzny skrót, ale co się będę nad tym zbytnio rozwodzić.

Miałam dzisiaj pokazać jajo... ale pokazuję raz jeszcze krokusy.
Dzisiaj juz nie luzem a w stroiczku, koszyczku, torebce...nie wiadomo jak to nazwać.

Rzecz jasna zgłaszam je na wyzwanie lutowe u Agatki


A to już niesforne krokusy, fioletowe, wiec wiadomo jak mi poszło ich obfocenie... ;)
















Kwiatuszki jak wiadomo ze wstążki, o szerokości 2.5 cm.

Pomarańczowe środki z wstążeczki 0,5 cm, z tej samej wstążeczki zrobiona jest różyczka na żółtym kwiatuszku. Czerwone pąki tulipanów z wstążki 5 cm

Koszyczek zrobiony jest z tekturki i papieru czerpanego, rączka i obwódki z wyciora.

To teraz poproszę o opinie. Planuję coś w tym stylu zrobić dla mamy, z tym, ze z tulipanami.

Na dziś to koniec pisania. Jeszcze tylko skoczę z linkiem do Agatki, zrobię przegląd Waszych blogów...i książeczka mnie wzywa :D 

Miłej nocy!!!!

32 komentarze:

  1. Masz talent dziewczyno!
    Ważne to decyzje, ale najważniejsze, że będziecie razem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      No decyzje są bardzo ważne, to prawda, ale domu nie sprzedaję, więc w razie czego zawsze bedzie gdzie wrócić

      Usuń
  2. Śliczny :) dla mnie to koszyczek z kwiatami :)
    Rób dla mamy z tulipanami na pewno będzie wspaniały :)
    Takie nasz życie musimy podejmować różne decyzje, czasem też te trudne...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, ale czemu mi takie kwiatki nie wychodzą;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jak tak buro za oknem to Chociaż w domu warto mieć kolorowo :)

      Usuń
  5. Jejku Edytko, jakie to wszystko śliczne. Kwiatuszki tak pięknie wyglądają i koszyczek niezwykły...
    Wspaniały wiosenny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiedzieć że piękny stroik to mało .Jest przepiękny i kolejny raz podziwiam Twoje zdolności i gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Cudne to zrobiłaś. Piękne by coś takiego było z żywych kwiatów. Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No z żywych też można, gąbka florystyczna i super będzie :)

      Usuń
  8. Czuć już wiosnę :) super koszyczek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Edytko koszyczek wyszedł ślicznie myślę że taki upominek dla mamy będzie bardzo trafiony szczególnie że własnoręcznie robione prezenty są zawsze najpiękniejsze. Pozdrawiam cieplutko :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Znowu zaskoczyłaś i to pozytywnie. Krokusiki, jak wcześniej tulipany dla mamy, wyglądają bardzo realistycznie i jeszcze ten koszyczek - nie koszyczek / mnie się skojarzył z serwetnikiem w restauracji/.
    Skoro mąż dał się przekonać, to znaczy, że teraz będzie już tylko lepiej, czego Wam życzę.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz Danusiu. O serwetniku nie pomyślałam. A faktycznie chodziło mi po głowie z czym mi się kojarzy i nie wpadłam na to
      Dziękuję Ci za każde dobre słowo :*

      Usuń
  11. Super kwiatki, zazdroszczę tylu pomysłów i pięknych realizacji :) życzę powodzenia i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny koszyczek, kwiatki jak żywe:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Krokusy bardzo ładnie wyszły, w pierwszej chwili myślałam, że koszyk jest z filcu, dopiero potem czytam, że to papier... Tak czy siak ślicznie to wygląda :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny koszyczek zrobiłaś
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialna kompozycja:) Sama bym taką chętnie ustawiła na stole:) Od razu poczułoby się w pokoju wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słówko :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...