Obserwatorzy

piątek, 19 lutego 2016

O wymiance z Darią, ale nie tylko

Późno już, post miałam pisać kilka godzin temu, ale trafiła mnie wiadomość o śmierci znajomej osoby, dość dobrze znajomej, i można powiedzieć że nawet bliskiej, wiec wszystko mi się odłożyło w czasie. Trzeba było jakoś ochłonąć, przemyśleć, zastanowić się.

Ale już mogę pisać, chociaż jeśli będzie chaotycznie to przepraszam z góry.

Mam do pokazania to i owo. To czyli jajko, zrobione kilka dni temu właściwie. Takie na próbę jak mi w tym roku wyjdzie, ciut niewydarzone, bo planowałam zrobić całkiem inne, ale takie wyszło, i takie jest-
Jajo jest niewielkie ma 12 cm wysokości i wygląda tak-


Przeczytałam kolejna książeczkę z mojego wyzwania 


Jest to 7 książeczka oczywiście napisana przez Panią Joannę Chmielewską
Drugi wątek. Opis książki wzięłam z okładki, ale tak na prawdę ten opis to są pierwsze kartki z całości, bo później jest już wszystko inaczej, ale nie mam głowy by pisać od siebie. 

A teraz coś bardzo przyjemnego i najfajniejszego w dzisiejszym poscie :D 

Dostałam przepiękną przesyłkę od  Darii

Zdjęcia podkradam, bo na moich nie widać tak pięknie, a chciałabym żebyście widziały dokładnie, bo nie można nie pokazać.


Zakładka juz dzisiaj w użyciu, bo czytam kolejna książkę. Uwielbiam zakładki, mam haftowane, takiej jeszcze nie miałam :D  

O przydasiach zaraz napiszę, bo też były, i są cudne, z takich materiałów jeszcze nie robiłam, a dzięki Darii mam teraz szansę.

Moje dziewczyny dostały śliczne kolczyki-



Są cudne, z resztą widzicie same. 


A ja dostałam bransoletki-


Mówię dziewczynom- Daria napisała, ze bransoletki są moje- usłyszałam tylko- no to się jeszcze zobaczy... 

A takie słowa oznaczają tylko jedno, ze nie tylko mi się wszystko podoba ale moim wybrednym córkom też. 

A teraz coś o przydasiach, czyli materiale z którego można robić kwiatuszki.

W chwilę po tym jak odpakowałam paczuszkę, i dziękowałam Darii za nią, zrobiłam kwiatuszka-


Czyż nie wygląda pięknie?? A żebyście mogły dotknąć, jaki jest mięciutki, nie to co sztywniejsza jednak wstążką. Z tego materiału będą super ozdoby do włosów :D spineczki, opaski itd.

Dziękuję Ci Kochana raz jeszcze :D


Ode mnie Daria chciała świecznik i spineczki. Ja zdjęć tego co wysłałam nie zrobiłam, bo mnie akurat choroba z nóg ścinała, ale Daria fotkę ma, więc też podkradam-


Wygląda na to, zę obie jesteśmy zadowolone, a chyba o to chodziło :D A teraz zapisałam się na wymiankę wiosenną-





No i to by było na tyle dzisiaj. 

Dziękuje Wam za komentarze, za odwiedziny, i za to, że jesteście na moim blogu :*


23 komentarze:

  1. Piękna pisankę wyczarowałaś :) super wymianka, a najważniejsze, że obie strony zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wlaśnie o to chodzi w wymiankach, by sprawiały radośc obu stronom :D

      Usuń
  2. Piękne jajko :) wygląda wspaniale, a prezenty cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna wymianka. Zastanawiam się czy można zamówić takie spineczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie spineczki byś chciała??

      Usuń
    2. Te kwiatuszki co robiłaś na próbę podobają mi się z kształtu, więc coś w tym stylu byłoby idealne :-)

      Usuń
  4. Jajo fantastyczne :)
    A taka wymianka to tylko oczy i serce cieszy...mnie też córki podkradają rzeczy :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to obie wiemy jak to jest mieć błyskotki, mając córki, nasze mamy chyba to samo przechodziły ;)

      Usuń
  5. Jajo marzenie, próbowałam, ale mi nie "wyjszło" :((((, pozdrawiam cieplutko, gratuluję udanej wymianki

    OdpowiedzUsuń
  6. Edytko, jajko wspaniałe zrobiłaś. Super wymiankę miałyście.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jajo piękne:-) bardzo mi się podoba mam nadzieję ze to nie ostatnia naszą wymianka:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja myślę, ze na pewno nie była to ostatnia taka wymianka ;)

      Usuń
  8. Fiu, fiu, jak gwizdał wróbelek Elemelek, piękne jajo, i wymianka udana, bo obie strony zadowolone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisząc komentarz u Izy dzisiaj, przypomniałam sobie Misia Uszatka, a Ty mi teraz przypomniałaś Wróbelka Elemelka. Jak myślę o dawnych czasach, to mi się tak ciepło na sercu robi :D Dziękuje Danusiu :*

      Usuń
  9. Niewydarzona? Śliczna pisanka, wiosenna, bardzo mi się podoba. Wymieniłyście się cudownie. Widać, że od serca. Materiał również szalenie mi się spodobał i kwiatuszek wyszedł z niego prześliczny. Nawet wygląda na mięciutki:)
    Pozdrawiam Cię ciepło Edytko:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słówko :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...