Obserwatorzy

czwartek, 11 lutego 2016

Cytrynka u Danutki

Witajcie witajcie :D

Co prawda w planach do zabawy miałam co innego, ale jak to z planami bywa... przełożyłam.

Otóż jest taka dziewczynka Julka która bardzo pragnie dostać ogromna ilość karteczek na urodziny. Pomysł na karteczkę dla Julci miałam w głowie, a jak zaczęłam robić to mnie olśniło, ze przecież na cykliczne kolorki też się nadaje moje małe dzieło.


To jest podstawa mojego pomysłu, trzy małe słoneczniki i trzy pszczółki-


Z tego powstałą taka karteczka-



Dwie pszczółki są spineczkami, które mam nadzieję, przydadzą się do ozdoby włosków Julci

Bez pszczółek karteczka wygląda tak-



I co powiecie?? Jak na nie karteczkową osobę chyba dobrze ?? :)

No i co, to jeszcze o cytrynce muszę napisać...Uwielbiam, i kolor, i sama cytrynę. Niestety za wiele nie mogę bo kiedyś będąc w ciąży przekwasiłam wątrobę i żołądek, i teraz tylko sporadycznie, ale nie mogę przestać całkiem. Uwielbiam w herbacie, uwielbiam od dziecka jeść taka obsypana cukrem, i ciasto cytrynowe uwielbiam też, takie z bitą śmietaną.

No i to by było na tyle tego co zgłaszam na CYKLICZNE KOLORKI

Na koniec jeszcze jedna taka sprawa...

Mam nadzieję, że Danusia nie będzie miała mi za złe, jeśli dodam tutaj link mówiący o tych karteczkach dla chorej dziewczynki -



A ja zostawiam pozdrowienia i znikam :* 

89 komentarzy:

  1. Czemu by miała mieć za złe? bardzo mi się ta karteczka podoba :) wyszło pięknie, zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Już byłam u Ciebie. Pięknie o Julce napisałaś, i piękna karteczkę zrobiłaś

      Usuń
  2. Przepiękna karteczka a spineczki -pszczółki to mistrzostwo świata!Julcia będzie przeszczęśliwa jestem pewna.Cytryna /bez cukru / ma odczyn zasadowy pomimo że kwaśna.Ja piję wodę z cytryną na nadkwasotę żołądka /zalecenie gastrologa/
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja te z wodą piję jednak rzadko. Ale zawsze wcinalam cytrusy kilogramami więc jak teraz zjem troche to mi się wydaje że to nic :( jednak.dobrze wiedzieć że gastrolog poleca pić. Pozdrawiam wzajemnie

      Usuń
  3. Śliczna karteczka, a spineczki przesłodkie. To będzie wspaniały prezent.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybyś się nie przyznała, to nawet przez myśl by mi nie przeszło, że jesteś nie karteczkowa. Zrobiłaś tę karteczkę dla Julci taką subtelną delikatną i jeszcze te pszczółkowe spineczki. Mała się ucieszy, nawet jeśli spineczki przypnie, jeśli nie do włosów, to do chusteczki lub czapeczki. Dobrze pomyślana praca na wiele okazji.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo chciałam coś dać poza karteczką. Myślałam o słodyczach, ale nie wiem czy może więc zrezygnowałam z tego pomysłu. Myślę że spineczki lepsze i tak jak, piszesz w różnych sytuacjach można wykorzystać a nawet lalce można przypiąć.

      Usuń
  5. Urocze pszczółki! Cała kartka wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. super te Twoje słoneczniki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Musiałam zrobić inaczej niż już robiłam żeby za ciężkie nie były.

      Usuń
  7. ooo, jak uroczo! prześliczna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę wyjść z podziwu jakie cuda potrafisz zrobić ze zwykłej wstążeczki,i kwiaty i pszczółki są zachwycające.Kartkę już przyszykowałam,wyobraź sobie, że moja wnuczka Julka 27.02 kończy 8 lat,aż mnie zatkało jak przeczytałam posta,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale zbieg okoliczności. Tylko trochę przerażający jednak. Pozdrawiam Cię cieplutko i Buziaki dla Twojej Julci przesyłam

      Usuń
  9. No Edytko, zrobiłaś bajecznie piękną karteczkę i spineczki. Miałaś świetny pomysł, a wykonałaś swoje prace po mistrzowsku.

    OdpowiedzUsuń
  10. O rany, jakie cudeńko zrobiłaś, a te spineczki są przeurocze. będzie mała zachwycona. I Ty piszesz, że jesteś nie kartkowa i chciałabyś w połowie tak jak ja...? Przecież ja przy Tobie się chowam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja dopiero zrobiłam kilka karteczek, a Ty tak jak i wiele dziewczyn tych cudeniek trzaskacie tygodniowo tyle co ja przez całe życie, ja się głowiłam i męczyłam cały dzień nad tą jedną, a np Tobie wychodzi to tak lekko, naturalnie i wszystko pięknie.

      Usuń
    2. Dziękuję za te miłe słowa, ale ja aż tak dobra w tym nie jestem jak inne dziewczyny. Tez dopiero się uczę i "szukam drogi". A nad jedną kartką potrafię siedzę godzinami, by potem stwierdzić że jest taka sobie... :)

      Usuń
  11. Śliczna kartka i cel szczytny. Na miejscu Julci byłabym zachwycona taką kartką i jeszcze pszczółkowe spineczki -oryginalny pomysł. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna karteczka:) Pszczółki wyszły rewelacyjnie, a kwiatki ślicznie. Julka na pewno będzie zachwycona. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, mam nadzieję że tak będzie i karteczka sprawi ciut radości.

      Usuń
  13. Piękna kartka, pszczółki super ;) pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękną karteczkę wykonałaś Edytko, super kolorki takie żywe, na pewno się Julce spodoba. Postaram się i ja dołączyć do wysłania karteczki, adresik już spisałam teraz pomyślę co tu jej na tej karteczce zrobic:-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie ci wyszło i tak wesoło...

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna karteczka, kojarzy się z wiosną i słońcem!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki piękny prezent dla Julci zrobiłaś.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za udział w moim Kawowym Candy:) Życzę powodzenia w losowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super karteczka!!! a pomysł z pszczółkami spineczkami rewelacyjny!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniała karteczka i rewelacyjny pomysł na pszczółki - spineczki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczna kartka!!! ale te pszczółki, no po prostu CUDO!!! Pozdrawiam walentynkowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że się spodobały tak spineczki.

      Usuń
  22. Kochana jestem zachwycona kartką i tymi kwiatami ze wstążek ,że o tych ślicznych spineczkach nie wspomnę .Wszystko świetnie wykonane ,idealnie spasowane .
    I znów się cieszę ,że nadal jesteś w zabawie i żaden kolor nie jest Ci straszny.
    Pozdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, ale jak Ty piszesz ze mi żaden kolor nie straszny to się zaczynam obawiać marcowej barwy... ;) pozdrawiam wzajemnie

      Usuń
  23. Piękna karteczka, świetne kwiatuszki i pszczółki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna karteczka, pszczólki - mistrzostwo. Pozdrawiam cieplutko i walentynkowo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie. Ja pozdrawiam już po walentynkowo

      Usuń
  25. Karteczka przepiękna , a spineczki są fantastyczne ; ) super pomysł ;) gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny pomysł! Karteczka prezentuje się genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna karteczka! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja osobiście słoneczniki wprost uwielbiam, także karteczka urzekła mnie niesamowicie:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Pszczółki są rewelacyjne!
    choć karteczka też jest fajna i bardzo wiosenna:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna kartka:) Bardzo wesoła i na pewno Julka będzie zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karteczka już jest u Julki więc mam.madzieje że sprawiła trochę radości

      Usuń
  31. Karteczka bardzo pozytywnie nastraja, a pszczółki zachwycają! Pozdrawiam cytrynkowo:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Jaka radosna karteczka, śliczne kwiatuszki i pszczółki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Rewelacyjna, energetyczna i wesoła kartka! Pszczółki są świetne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Rewelacyjna karteczka! Na pewno wzbudzi uśmiech na twarzy Julci.

    OdpowiedzUsuń
  35. Co za wspaniałe pszczółki! Przeurocze:) Całość je równie śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  36. Karteczka jest przepiękna :* też lubię słoneczniki. A te spineczki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Karteczka prześliczna - optymistyczna, aż tchnie radością./ Nie do uwierzenia, że nie jesteś karteczkowa :)Pomysł z spineczkami przedni.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczna wiosenna karteczka :)))

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna karteczka, szczególnie te pszczółki mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  40. mnie one wyglądają na osy...;-D
    bardzo sympatyczny pomysł, a przyjacielskie osy na pewno się spodobają :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha mogą być i osy ;) Julka dostała masę karteczek więc naeet jeśli nie z mojej konkretnie to na pewno była zadowolona

      Usuń
  41. Zakochałam się w pszczółkach od pierwszego wejrzenia na zabój :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękna kartka a pomysł ze spinkami pszczółkami świetny:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Spineczki są świetne, pięknie wykonane a kartka aż tchnie optymizmem i wiosną :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słówko :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...