Obserwatorzy

sobota, 20 lutego 2016

Stroik dla Moniki

Dzień dobry :D U mnie ferie na półmetku, i wcale nie odpoczęłam, a planowałam  hahahah sama z siebie mogłabym się uśmiać...  kiedy mi coś z planów wyszło :) 

Nie będę się rozpisywała, bo dzisiaj chcę tylko  pokazać co zrobiłam dla mojej kuzynki.

Potrzebowała czegoś do sklepu w którym pracuje, żeby ożywiło małe, szare wnętrze, i przyciągało wzrok od drzwi- oceńcie Same czy efekt został osiągnięty ;)







tutaj jeszcze kwiatuszki przed "montażem"


Stroik powstał z tekturki, krążka styropianowego, kawałka pianki dekoracyjnej- brokatowej, no i kwiatów zrobionych ze wstążki- dużych z  pomarańczowej o szer 4cm  i małych  z żółtej 3cm, listki przy kwiatkach z wstążeczki 2,5 cm a zakrywające tekturową podstawę z 5 cm. 

Znikam poczytać, a jeszcze mam do zrobienia 3 piwonie...pokaże Wam je jutro.

Udanego weekendu Wam życzę :* 

27 komentarzy:

  1. Piękne Ci te kwiaty wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś mistrzynią w tworzeniu wstążkowych kwiatów! Świecznik na pewno będzie przyciągał wzrok.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne perfekcyjne kwiaty to i stroik fajny ! pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w tym stroiku :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiaty śliczne, moim zdaniem to tulipany.
    Stroik fantastyczny i musi każdego przyciągnąć.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, nie wiem jak Ty robisz te kwiaty, że wyglądają jak prawdziwe. Cały stroiczek prezentuje się fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny stroik z kwiatów. Kwiaty jak żywe. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak Ty go pięknie wykonałaś Edytko. Muszę powiedzieć, że mnie olśnił ten stroik:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej. napisałam do Ciebie maila odnośnie wymianki, proszę go odebrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. Ale nie mam od Ciebie drugiego maila. Wczoraj miałam i odczytałem od razu z resztą pisalysmy o tym, a innego nie mam :(

      Usuń
    2. Z moją para wyniankową jesteśmy od wczoraj wymienione adresami. Więc się teraz zdenerwowalam.o co chodzi

      Usuń
  10. Wspaniały stroik!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Stroik bardzo przyciąga wzrok :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny stroik - bardzo gustowny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słówko :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...