Obserwatorzy

czwartek, 25 lutego 2016

Wstążkowe piwonie ...

Witam Witam :)

Będzie krótko i zwięźle , a zacznę od podziękowań.
Jest mi bardzo miło kiedy czytam Wasze Komentarze, kiedy wiem, ze zaglądacie, że to co robię się podoba. Dziękuję !!!

Oby i te moje piwonie Wam się spodobały. Poprosiła mnie o zrobienie dwóch kompletów po 3 sztuki jedna z dziewczyn z fb. Chce ich użyć do dekoracji pudełek z Decoupage. Ciekawa jestem jak to będzie wyglądało, o ile dojdzie... Wysłałam jednocześnie trzy przesyłki, dwie doszły a tej jej - nie ma, nie wiem gdzie przebywa, została zarejestrowana na mojej poczcie, i dalej nie wyszła, pocztowcy twierdzą że wyszła jak wszystko inne, i co dalej nie wiem :(

Piwonie w różnych rozmiarach, " małe, średnie i duże.

Z resztą zobaczcie Same.









No i co o nich sądzicie?? Wyglądają jak piwonie??

Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania....

26 komentarzy:

  1. Ty pewnie dopiero się kładziesz a ja już musiałam wstać:-( piękne. Cierpliwości czasem list polecony czy paczka idzie ponad tydzień. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach ta nasza poczta. Może paczuszka jeszcze się znajdzie. A piwonie śliczne. Też jestem ciekawa. Jak będą wyglądać w gotowej pracy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jak będzie wszystko gotowe, to pokaże z ogromna przyjemnością.

      Usuń
  3. To nie zobaczcie tylko podziwiajcie. Cudowne piwonie wyglądają jak żywe.Śliczne kolory.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne, wyglądają jak prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bajecznie piękne piwonie Edytko.Jesteś mistrzynią w robieniu kwiatów ze wstążki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie już pisałam ale powtarzam -mistrzowstwo świata.Piękne, to mało powiedziane.
    Moja przesyłka leżała kiedyś na poczcie ponad miesiąc .....po prostu sobie leżała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Potwierdzam---mistrzostwo świata,jesteś niedoścignioną Mistrzynią,Twoje kwiaty wyglądają jak świeżo zerwane z krzaka,nigdy nie przepadałam za sztucznymi kwiatami,dopóki nie zobaczyłam Twoich.mam nadzieję,że przesyłka się znajdzie,chyba,że ktoś wywąchał co jest w środku i specjalnie zagubił,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie za te przemiłe słowa. Na szczęscie przesyłka dotarła cała i się podobała.

      Usuń
  8. Przepiękne :) wyglądają jak prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne. Moje ulubione kwiaty. Zachwycające są twoje wstążkowe dzieła.
    Jeśli na śledzeniu przesyłek jest informacja, że paczka jest dalej na poczcie, na której ją nadałaś, idź i domagaj się ponownego sprawdzenia, może trafisz na kogoś bardziej ogarniętego niż poprzednim razem. Miałam różne przejścia z paczkami, o których długo by można było pisać. Ostatnio miałam, można powiedzieć, odwrotną sytuację. W systemie było, że listonosz zostawił awizo, ale nie było ani awizo ani sms-a. Sms, że paczka jest do odebrania przyszedł jak już ją odebrałam. A było już i tak, że na poczcie leżały 3 paczki niby-awizowane i mało brakowało, że wróciłyby do nadawców.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj o poczcie to by można pisac i pisać... Na szczęscie paczka doszła, ale cały czas był tylko komunikat że jest u mnie, i nagle że dostarczona.

      Usuń
  10. Piękne te Twoje piwonie.
    Wykonane z wielką precyzją.
    Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Edytko, piwonie jak żywe!!! Wszystkie Twoje kwiaty podziwiam z zachwytem, ale teraz piwonie najbardziej chwyciły mnie za serce!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowite co Ty potrafisz ze wstążki wyczarować!!! Przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądają jak prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słówko :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...