Obserwatorzy

środa, 3 lutego 2016

Krokusiki

Witam cieplutko :) Ja jeszcze jestem na bakier ze zdrowiem. Dzisiaj zaczęłam drugą serię zastrzyków :( A ja tak się boję, i nie lubię, i się denerwuję, że milion razy wolałbym być zdrowa.

Nie wiem co o tym mam myśleć, bo temperatury wysokiej nie mam już od dawna, a zaginął mi post :(  Pisałam go przedwczoraj, był o książkach. Dodałam też zakładkę, zakładka niby jest, ale jej nie ma. Weszłam w edytowanie, w edycji jak najbardziej wszystko się zgadza, ale na tym koniec :( Postu niestety nie ma nigdzie, nie wiem jak ja to zrobiłam, że ślad po nim wszelaki zaginął. No trudno, Jutro napiszę drugi raz może się utrzyma.

Dzisiaj jestem z kwiatuszkami,Zrobiłam specjalnie na wyzwanie u Agatki która ogłosiła nowe wyzwanie kwiatowe na Swoim blogu. W tym miesiącu są to krokusy. Normalnie nie wytrzymałam i zrobiłam od razu. Ale pewnie zrobię raz jeszcze ;)

Dzisiaj są te-



I jeszcze w innych ujęciach-



Banerek do wyzwania 


Obym w tym przypadku nie zawaliła i nie pomieszała wszystkiego, bo chyba przyjdzie mi zmienić lekarza :(

Lecę z linkiem, a potem wracam do łóżeczka i do  książki. Nerki ciut się uspokoiły i dają już poleżeć :D

Buziaczki i uściski dla Was Kochani, dziękuje ze zaglądacie i komentujecie :* 

30 komentarzy:

  1. Piekne krokusiki Edytko wyczarowałaś. Dużo zdrówka życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Edytko zdrówka Ci życzę. Krokusiki zrobiłaś wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Krokusiki jak zywe, duzo zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kwiaty, zdrówka po raz kolejny życze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne krokusiki!!!Dużo ,dużo zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Krokusy jak żywe! Dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Krokusy ślicznie wyglądaja jak prawdziwe.To co robisz jest fantastyczne.Zdrowiej kochana i nie biegaj tak zebys powikłań nie miała.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko. Nie biegam, nawet na badania mnie założyli żebym nie musiała po dworze chodzić.

      Usuń
  8. Edytko przede wszystkim dużo zdrówka. A co do krokusów lubię te wdzięczne. Twoje krokusy są jak prawdziwe i jakie kolorowe -prawie czuć wiosnę. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie za te przemiłe słowa :-D

      Usuń
  9. Piękny wiosenny akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne krokusiki,
    zdrowiej szybko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie. Ze zdrowiem już wszystko ok w granicach normy.

      Usuń
  11. Cudne cudowności :) masz ogromny talent do kwiatków:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Krokusy jak żywe i jakie kolorowe. Piękne są :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słówko :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...